چگونه یک روغن صورت شبانه برای پوست درست کنیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 مهر 1399
بازدید : 122
نویسنده : alirezajk

فرمول بوتانیکا هر ماه یک چالش فرمولاسیون را برای جامعه دانشجویان و فارغ التحصیلان خود به وجود می آورد - در این ماه ما چالش خود را برای تولید روغن صورت شبانه برای پوست بالغ راه اندازی می کنیم. دانش آموزان ما با استفاده از راهنمایی های ما عکس ها و فرمول های خود را برای محصولی که تولید کرده اند ارسال می کنند. در گذشته ما چالش های فرمول بندی مانند:

طرز تهیه ژله دوش طبیعی
طرز تهیه اسکراب کره
چگونه می توان بدن را ذوب کرد
نحوه ساخت ژل آبی با استفاده از یک ماده حل کننده طبیعی
طرز تهیه کره بدن
طرز تهیه اسکراب ژل طبیعی
در این ماه ما به دانشجویان خود یاد می دهیم که چگونه روغن صورت شبانه درست کنند و پوست بالغ را هدف قرار می دهیم.

پوست بالغ چیست؟
پوست بالغ را چگونه تعریف می کنیم و چه خصوصیاتی دارد؟ همانطور که بالغ می شویم (من این کلمه را بیشتر از سن می پسندم!) ، پوست ما تغییراتی ایجاد می کند. ما می بینیم که خطوط ظریف بیشتری در حال توسعه است ، بعضی از خطوط عمیق تر هستند ، سطح پوست خشک می شود ، انعطاف کمتری پیدا می کند و گرانش آن را به سمت پایین می کشد. به نظر ترسناک است ، اما همه چیز از دست نرفته است.

مراقبت از صورت در شب به ویژه برای پوست بالغ مفید است. ما در طول خواب مقدار زیادی آب از دست می دهیم و یک روغن مناسب برای تغذیه صورت می تواند دلیل اصلی حفظ لطافت و شادابی پوست بالغ باشد.

اسیدهای چرب چقدر می توانند از پوست بلوغ بهره مند شوند
چگونه پوست بالغ را نرم و جوان نگه داریم؟ با انتخاب روغن های گیاهی و عصاره های محلول در روغن که می توانند یک لایه انسداد در بالای پوست ایجاد کنند (اپیدرم) و همچنین به عمق لایه ها نفوذ کنند تا اسیدهای چرب را برای موانع پوستی سالم تأمین کنند.

پوست بالغ از اسیدهای چرب مانند اسید پالمیتولیک (امگا 7) ، اسید گاما لینولنیک (GLA ، اسید چرب امگا -6) همراه با ترکیبی از اسید آلفا-لینولنیک (LNA ، امگا 3) ، اسید لینولئیک (LA ، امگا -6) و اسید اولئیک (امگا -9). این اسیدهای چرب نه تنها خواص التهابی ، محافظت در برابر آسیب خورشید و اکسیداسیون را دارند. آنها همچنین در تقویت بازسازی سلولهای پوست مفید هستند.

# پوست بالغ از اسید پالمیتولیک و اسید گاما لینولنیک بهره مند خواهد شد. # مراقبت از پوست برای توییت کلیک کنید
من مخلوطی از روغن صورت با حداقل 10٪ اسید پالمیتولیک ساخته ام که به ویژه برای پوست بالغ مفید است (ایجاد یک لایه محافظ و ضد میکروبی) زیرا تولید این اسید چرب با افزایش سن کاهش می یابد. افزودن عصاره های فوق بحرانی CO2 مانند خولان دریایی ، پروتیامین A (بتا کاروتن ها) را در پوست فراهم می کند که تا حدی از محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش محافظت می کند و همچنین باعث بازسازی سلول می شود.

انتخاب دقیق روغنهای اساسی نه تنها نمای معطر به روغن صورت می بخشد ، بلکه همچنین می تواند تاثیری در مهار تولید الاستاز (آنزیمی که باعث کاهش کشش در پوست می شود) ایجاد کند و به عنوان یک فعال کننده گلوتاتیون عمل کند (یک ماده مهم آنزیم آنتی اکسیدان که می تواند از آسیب سلول ناشی از Reactive Oxygen Species (ROS) جلوگیری کند.

با ایجاد ترکیبی از روغن های صورت با اسیدهای چرب مختلف ، آنتی اکسیدان ها ، عصاره های CO2 فوق بحرانی و روغن های اساسی معطر ، ما قادر به تعادل لیپیدها در سد پوست هستیم و سلامت مطلوب پوست را حفظ می کنیم.

روغن صورت شبانه برای پوست بالغ

فرمول نمونه ما: روغن صورت NIGHTINGALE
روغن های حمل کننده
55٪ - روغن مغز ماکادامیا (سرشار از اسید اولئیک ، اسید پالمیتولیک ، اسید پالمیتیک)
31.3٪ - روغن کاملینا (سرشار از اسید آلفا-لینولنیک ، اسید لینولئیک ، اسید اولئیک)
10٪ - روغن گل مغربی (سرشار از اسید لینولئیک ، اسید گاما-لینولنیک ، اسید اولئیک)
عصاره های لیپوفیلی
1٪ - عصاره CO2 خولان دریایی
0.5 - - بیزابولول
آنتی اکسیدان ها
1٪ - ویتامین E
0.2 - - عصاره CO2 رزماری
روغن ضروری
0.6 - - روغن ضروری گریپ فروت
0.4 - - روغن اساسی Palmarosa
روش
مرحله 1. نگران نباشید ، همه مواد را با هم مخلوط کرده و در ظرف مناسب پر کنید.

حالا نوبت شماست. ما مشتاقانه منتظر دیدن ترکیب منحصر به فرد خود از روغن های صورت هستیم.

اگر دانشجوی یا فارغ التحصیل فرمول بوتانیکا هستید ، چالش فرمول بندی برای نوامبر / دسامبر 2016 به زودی برای شما ایمیل می شود و در کلاس آنلاین ما ارسال می شود. اگر عضو انجمن فرمول بوتانیکا نیستید ، در زیر نظر خود را با ما در میان بگذارید و تجربیات خود را در زمینه تهیه روغن صورت شبانه برای پوست بالغ به ما بگویید!

پست امروز وبلاگ توسط ترزا فو ، استاد راهنما در Formula Botanica است. ترزا بنیانگذار و مدیر Balm Kitchen است ، یک مارک زیبا و جذاب برای مراقبت از پوست در سنگاپور. ترزا چالش های فرمول بندی دو ماهانه ما را در کلاس ما اجرا می کند. Balm Kitchen را در فیس بوک یا اینستاگرام دنبال کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com